istatistik

13 Nisan 2008 Pazar

ÇOCUK İSTİSMARINI DURDURUN! ve tatlı krizi pastası


Fulyam, http://antepasi.blogspot.com/ sevgili arkadaşım geçtiğimiz aylarda çok önemli bir konuda beni sobelemişti. Öncelikle böylesi önemli bir konuda sobesine bu kadar geç cevap verdiğim için çok özür diliyorum.


Sobe konusu;

Çocuk istismarına duyarlılık göstermek amaçlı internet üzerindeki bu proje üç ana tema da toplanmış.


-Çocukluğunuzdan hatırladığınız ilk şarkı ve şu anda dinlediğinizde hissettirdikleri.

-Banner

-"Çocuk istismarını durdurun" sloganının yazıda geçmesi.



Benim çocukluğuma dair hatırladığım şarkı ormanlarla ilgili şu meşhur çocuk şarkısıdır :)

Sözleri şöyle ;

Tohumlar fidana, fidanlar ağaca,

Ağaçlar ormana, dönmeli yurdumda

Yuvadır kuşlara, örtüdür toprağa

Can verir doğaya, ormanlar yurdumda


Bende yaptığı etkiye gelince; bütün şanslı çocuklar gibi çocukluğuma dair hatırladığım bu şarkıda yüzümde huzur ve özlem dolu bir tebessüme sebep oluyor. Dilerimki çocuk istismarını durdurun hareketi herkesi harekete geçirsin ve bütün çocuklar çocukluklarını bizim gibi tebessümle hatırlayabilsinler...

(( Şarkıyı bilmeyenler buraya tıklasın! ))

Benim sobeme gelince bu konuyla ilgili birşeyler yapmak isteyen bütün blog sahiplerini sobeliyorum.





Tarifi çok basit aslında..Böyle yine krizlere girildiği bir gün kör gözüme parmak hesabı yoğuunn çikolatalı kek yapılır. Pelin'in yaptığı asi kek bu iş için biçilmiş kaftandır mesela ;)

Bir bardak yardımıyla kekten 2 adet yuvarlak kesi alınır. Arasına çilek konur ve hazır çikolata sosu dökülür. Aynı işlem üstteki kaçak katada yapılır. Üst kata torpil geçilir daha fazla sos dökülür böyle "sos aşağııı! pasta yukarı!" diyerek :) En üste arzuya göre tekrar çilek reçeli konur. Sonrada keyifle yenir.. Afiyet olsun..

12 yorum:

elif dedi ki...

ellerine sağlıkçpk güzel. ayrıca bu şarkı benimde çocukluğumun şarkısı. çok severdim. hala da söylerim arada

pelincelezzetler dedi ki...

Bende çok severim bu şarkıyı.bende eklediğin o resimleri daha önce görmüştüm,Bende uzun zamandır ,etrafıma dikkat ediyorum da bedensel şiddet görmedim ama sözel şiddet daha fazla ne yazıkki,özellikle okulda bunu çok görüyorum..:(
Umarım düzelir diyorum.Çocuk yetiştirmenin ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyorum artık.
Gelgelelim bu enfes pasta'ya vallahi şahane, anlatım zatiiii süper...
Tarifi gülümseyerek okudum,her katında ayrı ayrı eridim:))
Ellerine sağlık...
Bu tarif kesin Aynur içindir:))

Öpüyorum..

ayşegülmutfakta dedi ki...

pelin nerden bildin :))))

sofraozlemi dedi ki...

fikrimi şey edim:)
canım tatlı krizlerine bende sık girenlerdenim..hemen bu kaçak katlı pastayı denemeliyim.:).ellerine sağlık cnm
bu arada şarkıyı bende hatırlıyorum.hatta arada sölüyorum :)...

antepası dedi ki...

Canım cevabın için teşekkür ederim.Kekede öldüm bittim valla.Hele o anlatımın yokmu şu anda bütün bedenim çikolata çikolata diye bağırıyor:)))

antepası dedi ki...

Yanlız arkadaşım senden ricam benim ismim üzerine yeni blogumu koyarsan sevinirim.Eskisi başkalarının elinde.

banu gökşin dedi ki...

canım ellerine sağlık.
benimde çocukluğumun şarkısı
ve bu
kestane gürgen palamut
altı yaprak üstü bulut
gel sen burda derdi unut
orman ne güzel :)

Tuğba dedi ki...

Lafı bile üzücü,Allah çocuklarımızı korusun,tüm çocukları..
Asi kek bana profiterolü anımsattı.
sevgiler..

Ayse Pamuk dedi ki...

bende asi kek yapacağım çok ihtiyacım varmış gibi

birdilimdus dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık bayıldım kekine. Ayrıca bu konuya da değindiğin için teşekkürler bence çok önemli bir konu, ben de sobene içtenlikle katılacağım.

Sevgiler...

Tuğba dedi ki...

Merhaba Ayşegülcüm,
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 24
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
• Akşam üstü sohbetine gelen dostlara
• Hanımlarla yapılan günlere
• Beş çayına gelen misafirlere
• Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..
26 Mayıs 2008 (pazartesi) -- 8 Haziran 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 24 bende yani http://www.keyiflimutfagim.com/ da düzenlenecektir..
Tüm arkadaşlarımın katılımlarını bekliyorum.


AYRICA :
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yagmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey
• adınızı
• sitenizin adresini
• dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
• tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html



Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

Limonlu Kek dedi ki...

Ayşegülcüm nerelerdesin? O değişik ve pratik tariflerini özledik ama:)