istatistik

13 Nisan 2008 Pazar

Fırında Tavuk kanadı/budu

İşte böyle çıtır çıtır nar gibi kızarmış tavuk resmini koyuveririm aniden.. :)

Biliyorum son günlerde blogumu fazlasıyla ihmal ediyorum ama şu ara fotoğraf makinem olmadığı için pek değişik yemek yapasım yok yapınca üzülüyorum çünkü eski külüstür dijital makinemle evet! dijitalin bile külüstürü olabiliyor... çektimlerim beni sinir ediyor. Bulanık.. titrek.. üçayakta takılamıyor altına yeri yok. Şu ara stoktan idare ediyorum. Zaten makinamında "bana hiiiç bulaşma" der gibi bir hali var :)

Ben artık ona hiç bulaşmayayım di mi?

Yeni makina şart oldu sanki di mi? :))))

Mesaj ulaşmıştır zannerdersem yerine, ee öyleyse tarife geçeyim ben ;)

malzemeler:

500 gr. kanat ve kalça but

1 yemek kaşığı salça

2 yemek kaşığı sıvıyağ

Tuz, k.biber, pul biber,

çok az kekik ve fesleğen

Kanat ve but parçaları bir tencerede 1 litre su koyarak güzelce haşlıyoruz. Fırın tepsisine diziyoruz. Başka bir kapta sıvıyağı salçayla kızdırıp üstüne tavuk suyunu döküp karıştırıyoruz. Sonra bu sosu tavukların her yerine gezdiriyoruz. Fırına vermeden baharatınıda ekleyip 250 derece fırına veriyoruz.( Ara sıra salçalı sosundan alıp tavukların üstüne gezdirerek renk alıp kızarmalarını sağlayın) Sosu azalana kadar yaklaşık 40 dakika pişiriyoruz. Afiyet olsun..

19 yorum:

antepası dedi ki...

Valla inanırmısın şimdi yedim kalktım.Bilgisayarımı açtım ve ilk sayfada senin tarifin.Bu kadar olur yani eline sağlık.Ben hiç haşlamadan yapıyorum.Oda güzel oluyor.

ayşegülmutfakta dedi ki...

ooohhh afiyet ola canımım :)
öylede güzel olur tabi canım işi şansa bırakmamak için haşlıyorum ben bizimkiler çok pişmiş seviyor tavuğu

Ayse Pamuk dedi ki...

Amaaa ya en sevdiğim yemeklerden biridir.Nefis görünüyor ellerine sağlık

cumartesi mutfağı dedi ki...

canım çok nefis görünüyorlar ellerine sağlık.

tolunay

sarımutfak dedi ki...

ellerine sağlık yanında pilavla nefis olur
iyi haftalar sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ayşegül'cüm pek güzel kızarmışlar, ellerine sağlık.. Bence mesaj yerine ulaşmıştır, oldukça net çünkü :))

Cem Akkilic dedi ki...

AÇLIK KAMPANYASI

Blogunuz çok güzel ve başarılı tebrik ederim.Yazılarınızı takip etmeye çalışıyorum.Şimdi izin verirseniz dikkatinizi insani bir göreve çekmek istiyorum.
Gelin blogunuza bir kampanya ekleyelim.Ben bu duyuruyu yapalı bir aydan fazla zaman oldu ve katılım çok yüksek.

Dünyada her 3 saniyede bir insan ölüyor açlıktan ve bunların büyük çoğunluğu henüz çocuk.Artık onlar için bir kampanya var!Tamamen ücretsiz!

Sizde bu kampanyayı yayınlayarak hem ziyaretçilerinizi arttırın hemde faydalı işlerinize önemli bir halka ekleyin.

Bu kampanya nedir?

Birleşmiş Milletlerin Açlık Sitesine Girin.

Orada Göreceğiniz Sarı Düğmeye Tıklayın.Dünyanın Herhangi bir Yerinde Aç Bir insan Yiyecek Alıyor. Size Hiçbir Maliyeti Yok, Yiyeceğin Parası Reklam Logolarını Görmeniz ile Reklam Yapan Sponsorlar Tarafından Ödeniyor,Tüm Yapacağınız Bu Siteye Girmek ve Yiyecek Bağışla Help Feed The Hungry) Düğmesine TIKLAMAK. Bir Saniye Sürüyor, Günde Sadece Bir Kere Bağışta Bulunabiliyorsunuz.İşte bu kadar kolay!

Nasıl yayınlayacaksınız?

Sitenin linkini aşagıda yazdığım bloglarımdan edinebilirsiniz ya da kolaylık olması için
cagdasdrama@gmail.com adresimden gereken HTML dosyasını gönderebilirim.Bir mail atmanız yeterli.(Yorum kısımlarından HTML dosyaları teknik olarak yollanmıyor çünkü)

Not: Kampanyayı yayınlayan siteleri kendi blogum da Onuncuköy de asiller listesi adı altında yayınlamaktayım.Burada ki amaç katılımcıların çokluğunu gösterebilmek.Siz de kampanyayı yayınladığınız taktirda lütfen cagdasdrama@gmail.com adresime web sayfanızın linkini içeren mailinizi yollayın ve listede adınız yer alsın.

Cem Akkılıç

Kampanya detayları için;

Onuncuköy
http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008/03/alik-kampanyasi.html


Kampanyayı blogunda yayınlayan ASİLLER Listesi

http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008/03/alik-kampanyasi-ve-asiller-listesi.html



Önemli not:Kampanyayı yayınlamak isterseniz kolaylık olsun diye HTML dosyasını gönderebilirim.Tamamen size kalmış bir durum.

OZAY dedi ki...

Nefıs bır goruntu ellerıne sağlık canım .Sevgıler..

pelincelezzetler dedi ki...

Amanın amanın bu nefis görüntüde ne,çok acıkmıştım zaten..Ellerine sağlık çok güzel olmuş..
Makine içinde geçmiş olsun ,ama Anneler günü geliyorken Gökhan enişte bunu kesin görür yada duyar ve hemen yeni bir fotoğraf makinesi alır sanırım.
Öpüyorum....

pastacirapunsel dedi ki...

Ayşegül'üümmmm,

Haşlayınca daha bir lezzetli oluyor değil mi tavuk:)) Narrrr gibi kızarmış gerçekten, bu arada yetkili merciler mesajını almıştır umarım, fotoğraf makinesiyle ilgili:)))

Ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler...

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık canım,
nefis görünüyor.
sevgiler..

elif dedi ki...

gerçekten nar gibi kızarmış. harikaa olmuş.

sevgi dedi ki...

Ellerine sağlıkk.Ne güzel kızarmış bu tavuklarr

Melek* dedi ki...

ÇITIR ÇITIR NE GÜZEL DURMUŞ SİZE AFİYET OLSUN ELLERİNE SAĞLIK

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ayşegül'cüüümm anneler günün kutlu olsun!! Alllah sana ve oğluşuna uzun ve sağlıklı ömürler versin.. Her şey gönlünce olsun, sevgiler :)

banu gökşin dedi ki...

canım benim nefis olmus cok severim. ellerine sağlık. sevgiler..

antepası dedi ki...

Canım anneler günün kutlu olsun.Çocuklarınla sağlıklı mutlu bir anneler günü geçirmen dileği ile.Her günün anneler günü gibi olsun.

nazlıcan dedi ki...

ben 12 yaşındayım ve birçok yemeği yapabiliyorum annem şu anki bursluluk sınavımı düşündüğü için yemek yada örgü örmeme izin vermiyo siz daha eklemeye devam
edin nasıl olsa annem gelmeden hemen bulaşıkları yıkıyorum...ha bu arda tavuk kızartmasına bayılırım

Adsız dedi ki...

valla çok teşşekkürler hayatımı kurtardınız :) misafir gelmeye 2 saate hazırdı :) aç kalcaklardı yoksa :)