istatistik

13 Nisan 2008 Pazar

gül börek


4 kişilik bir misafir grubu için 1 tepsi kıymalı patatesli börek yapayım demiştim ama iç harcını az yapmışım :) Bundan mütevellit böyle bir tepsi ortaya çıktı. Ortadaki börekler keçi peynirli dış taraftakiler kıymalı-patatesli.


Kıymalı-patatesli harc için buraya tıklayın: Kıymalı-patatesli börek



Yufkaları üçgen bölün. Şekildeki gibi iç harcı üçgen yufkanın her yerine dağıtın ve sarın, sonra kendi etrafında spiral sararak bu şekli verin.



Börekleri tepsiye dizdikten sonra, 1 bardak süt 1/2 bardak yağ karışımı hazırlayıp fırçayla böreklere sürün. 250 derecede böreklerin altı üstü kızarana kadar pişirin. Afiyet ola..

22 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ayşegül'cüm nerelerdeydin? :) Hoşgeldin! Börekler enfes, keçi peynirli börek denemedim hiç, tavuğun arasında yemiştim ve de bayılmıştım.. Böreği de denemeli.. Arayı açma :)

fatoş ile esoş dedi ki...

merhaba ayşegül abla nasılsın inşallah iyisindir börek çok güzel mmmmmmm çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık hadi baybay...

Adsız dedi ki...

Ayşegül ne kadar güzel bir fotoğraf olmuş.Herkesin gözünün içi gülüyor. Arkadaşlığınıza maşallah diyorum. Bu arkadaşlık fotosu böreği gölgede bırakmış :)) Eline sağlık. TNG_GAMZE

ayşegülmutfakta dedi ki...

teşekkür ederim
gamzecim :) sağol canım o arkadaşlık herşeyi gölgede bırakır öyle bişey :)

hdidem dedi ki...

benimde favori böreklerimdendir ellerine sağlık canım sevgiler

Nilgün dedi ki...

Mis gibi olmus valla canim...Ellerine saglik

SEVGILER

OZAY dedi ki...

Cok nefıs gorunuyorlar .Ellerıne saglık .Optum canım..

angel dedi ki...

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

Limonlu Kek dedi ki...

Hiç bitmeyecek kalıcı dostluklar diliyorum, sevgiler...

Mihriban dedi ki...

Ellerine sağlık Ayşegül. Nefiiis görünüyor. Foto çok güzel samimi...Sevgiler...

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık,resimler çok güzel.
Ama en güzeli arkadaşlarınızla olan resminiz:)çok eğlenceli bir grupsunuz galiba Ayşegülcüm,ne güzel..
sevgiler..

ayşegülmutfakta dedi ki...

evet tuğbacım öyle bir grup bu :)
mihriban teşekkürler canım
limonlu kekim güzel dileklerin için çook merci :)
özay, nilgün, didem canlar sağolun

pelincelezzetler dedi ki...

Nefis börekler ayşegül....Arkadaşlık ne kadar değerli bir şey..Ne güzel anlatmışsın..
Öpüyorum seni..

EZGi :)) dedi ki...

canım börek harika görünüyor ellerine saglık kocaman sevgiler

karakazan dedi ki...

Börekler harika görünüyor ellerine saglik canim.Her zaman dost kalmak dilegiyle,sevgiler.
SERAP.

inci dedi ki...

b�rek misss olmu�,ellerine sa�l�k can�mc�m...herkese ailesiyle ve dostlar�yla beraber mutlu bir ya�am dilerim:))

sarımutfak dedi ki...

ellerine sağlık cnm nefis görünüyorlar
öptüm

Gülden dedi ki...

AYSEGÜLÜM BÖREKLERIN MUHTESEM CANIMCCIM;ALDIM BIR TANECIK.ELLERINE SAGLIK.AFIYETLER OLSUN.
CUMAN MÜBAREK OLSUN CANIMCIM:)

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Ay�eg�l'c�m,

B�rekler nefis g�r�n�yorlar. Ellerine sa�l�k can�m.

Arkada� grubunuz da �ok ne�eli. Uzun soluklu, g�zel dostluklar dilerim.

Sevgilerimle,

birdilimdus dedi ki...

Ayşegülcüğüm,
Ellerine sağlık cnaım ben de çok sık yaparım bu böreği hatta bazen üzerine yoğurt ve kızgın terayağı da dökünce çok güzel oluyor.

Sevgiler canım...

banu gökşin dedi ki...

nefiss görunuyor canım ellerne sağlık iyi pazarlar..

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcımmm çok şanslısın valla, bu zamanda böyle kalabalık bir dost grubu süper birşey :)))
Böreğinde harika valla, üçü bir arada enfesssss olmuş..
Ellerine sağlık Ayşegülcüm,
Öpüyorum seni...