istatistik

13 Nisan 2008 Pazar

tasarım harikaları..mı?

Neden bilmiyorum şu aralar pek mutfak keyfim yok.. Tabiki hergün mutfağa giriyoruz el mahkum çoluk çocuk aş ister ama yeni şeyler denemiyorum.
Yani blogta ne varsa soframda da o var..
Bu gün mercimek köfteyle börek vardı mesela..
Ama sayfamda güncellensin istiyorum o yüzden bugün böyle bişeyler var.
Yine de çok aykırı değil mutfakta ilgili tasarım bişeyler ;)


Aynı kapta 2-3 farklı malzemeyi pişirebilelim diye eloğlu yapmış.. Ama en son yine aynı tavaya atıp kavuracak sanırım. :) Son resimden bu anlaşılıyor.. :)


Bunun bir tasarım harikası olduğu konusunda şüpheliyim. Fazla orjinal bulmadım doğrusu..


Ahanda bir zihni sinir icadı daha! Asla üfleyerek gerektiği kadar soğutabilmenin kolaylığını vermez bence ;) Çinlidir ne yapsa yeridir deyip geçelim..

Budur!! Bu tuzluk takımı kadar sevimli ve dekoratif kaç tuzluk gördünüz söyleyin bakalım :))

Caizdir, kullanılabilir.. Piknikte ya da hızlıca sandwich hazırlamak gerektiğinde pratik bir tasarım işe yarar..

Budur işte :) Piyasada yumurta akı ayırıcısı çok var ama bu çok hınzır yaa.. Oğlumunda dediği gibi şüüüpeerrr ;)

Bence kullanışlı... Bi kere net mesaj veriyor. Her zaman kullanılmasına gerek yok bence sevmediğiniz biri geldiğinde ya da eşinize kızdığında böyle bir şeyi tezgah üstüne çıkartıp gerekli mesajı verdikten sonra kutusuna kaldırabilirsiniz. ehehe :)
not : Sürekli tezgahta durmasın! etkisini kaybeder, bayatlar ;)

6 yorum:

fatoş ile esoş dedi ki...

meraha ayşegül abla nasılsın bizi soracak olursan iyiyiz hadi sana iyi akşamlar bayyyy

nihal dedi ki...

Ayşegül merhaba
Hepsi çok hoş ma ben ben yumurta ayırıcıda takıltım kaldım =)
Valla diycek laf bulamıyorum hepsi süper.Paylaşım için teşekürler.
lezzetavcisi

pelincelezzetler dedi ki...

Hepsi çok hoşmuş,bayıldım...Yumurta akını ayırmayı çok isterdim:)))
Öptüm...

Tuğba dedi ki...

Süper tasarımlar canım,tuzluklar çok cici,yumurta ayıracına bayıldım.
İyi ki paylaştın,orjinal ürünler görmüş oldum.Teşekkürler canım.
sevgiler..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ayşegül'cüm pek güldüm yazdıklarını okurken :) Ve evet, kesinlikle haklısın, ben bu kadar şirin tuzluklar görmedim!

Mebrule dedi ki...

Ne guzel tasarimlar, burayada laf atmadan gecemedim. Ayrica yazdiklarini okumak cok kefiyli :)