istatistik

10 Mart 2008 Pazartesi

makarna salatası



Bu da benim makarna salatam!


Malzemeler:
1 pk. Midye makarna
1 ad. havuç
1 ad. salatalık
1 bağ roka
Yarım kırmızı lahana
1 tutam Maydonoz,
1 tutam dereotu
1 kase yoğurt
5 yemek kaşığı mayonez
2 yemek kaşığı zeytinyağ
Yarım ad. limon
Tuz, k.biber, pul biber




  • Makarnayı tuzlu suda haşlayın. Soğuk suyla süzün.

  • Havucu, salatalığı ve kırmızı lahanayı, rendenin ince tarafıyla rendeleyin. Kırmızı lahanayı tuzla biraz ovun.

  • Rokayı, dereotunu ve maydonozu, ince ince, doğrayın.

  • Yoğurtla, mayonezi bir kasede karıştırın. İçine yağı, limonu ve baharatları karıştırın.

  • Makarnayla, yoğurtlu karışımı birbirine iyice yedirerek karıştırın.

  • İçine doğranmış sebzeleri ekleyip, tekrar karıştırın. Servise hazır! Afiyet olsun..


32 yorum:

sarımutfak dedi ki...

SLM
BAYILIRIM MAKARNA SALATASINA HEMDE ACILI OLURSA OOOO SÜPER
ELİNE SAĞLIK
İYİ HAFTALAR CANIM

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık, çok severiz makarna salatasını, seninki de bol yeşillikli, vitaminli, çok sağlıklı ve güzel olmuş canım, afiyetler olsun. Sevgilerimle öpüyorum canım...

pelincelezzetler dedi ki...

Gerçekten çok lezzetli gözüküyor..Ben aslında çok az yaptım makarna salatası,bunu denemeliyim.

Ellerine sağllık..

ezginin mutfağı dedi ki...

MAKARNALI HERŞEYE BAYILIRIM Kİİ BU ENFES BİRSEY OLMUŞ.ELLERİNE SAGLIK SEVGİLER

Aynur dedi ki...

ellerine saglik

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Güldenceninmutfagi dedi ki...

AYSEGÜLÜMMM BU NE GÜZEL SALATA BÖYLE:)
CANCAZIM ELINE SAGLIK,AFIYET SEKER BALL OLSUN CANIM.
BÀNA BIR PORSIYON V ERIRSEN ÖGÜFALANDA ARAMAM SENDEN:)))
CANIM IYI HAFTALAR DILERIM.

sofraozlemi dedi ki...

sırf makarna salatasıyla bile doyabilirim..çok severim.rokalı hiç denemedim değişik ve güzel olmuş.ellerine sağlık cnm..

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Ayşegülcümmm salatan nefissssss, makarnaya bayılıyorum yaaa ellerine sağlık canım...

disal dedi ki...

ben bu dediğini normalde yiyormuşum meğer....

makarna yerken yoğurt karıştırıp salataya bularım aynı böyle olur...

çokda severim....

ellerine sağlık canım...

pastacirapunsel dedi ki...

Ayşegül'cüğümmm,

Makarnanın her çeşidini severim, salatasını daaa:)))

Ellerine sağlık canım, rengarenk olmuş...

Sımsıcak sevgiler....

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Hımmm harika olmuş ellerine sağlık arkadaşım...

ebrulitatlar dedi ki...

Ayşegül makarna salatası ve diğer tariflerin hepsi birbirinden nefisler. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık Ayşegülcüm,
ben de dün yaptım makarna salatası ama senin ki daha güzel olmuş,bi kere renkler çok hoş olmuş,benim ki garnitürlü,salamlı,makarnalıydı.Tarifini deneyeceğim.
sevgiler..

ayşegülmutfakta dedi ki...

yorumlara çok teşekkürler arkadaşlar :)))
tuğba canımcım seninkide harika olmuş bir sürü mama yapmışsın daha ne olsun..eline sağlık!

http://ballkabak.blogspot.com/ dedi ki...

Hiç yapmadım makarna salatası ama böyle güzel görünüyorsa... ellerine sağlık

angel dedi ki...

merhabalar,blogunzu arkadaşalrı gezerjen tesadufen buldum.gerçekten çok zengın menunuz var.bende makarna salatasına bayılırm.en son tonbalıklı makarna salatası yaptmıştım.senınkıde çok guzel olmuş.ellerıne sağlık.sızı arkadaş lısteme eklemek ısterım.goruşmek uzere...

ceyt dedi ki...

Ayşegülcüm, salatan nefiss görünüyor.değişik ve çok iştah açıcı.ellerine sağlık canım.
sevgilerimle

emineninemekleri dedi ki...

Oyyyyyyyyyy oyyyyyyyyyyyyyyyy makarna salatanda ama palamutalarda nefissssssssss nefisssssss canim.Ellerine gönlüne saglik.

Kocaman öpüyorummmmmmmmmmmm

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika görünüyor.Rengarenk salatalara bayılıyorumm.
Bende makarna salatası yaptım biraz daha farklısını:)

sevgiyle kal

OZAY dedi ki...

Ellerine sağlık .Sevgiler..

nagehan dedi ki...

canım salata nefis olmuş , ellerine sağlık

Sevgiler
Nagehan

Feyza Fidan dedi ki...

Ayşegülcümmm, harika olmuş salatan..Zaten kalorili ne varsa çoookk güzel oluyor, kalorisi olmayan bir malzemeden böyle enfes bir görüntü çıkmazki :(
Ellerine sağlık canımcım,
Sevgiler...

Limonlu Kek dedi ki...

Yerim ben böyle makarnayı, hiç acımam yerim:)Ellerine sağlık Ayşegülcüm..

ayşegülmutfakta dedi ki...

çook merci canlarr :)) öpüyorum herkesii

yesildomates dedi ki...

canım makarna salatan değişik bir versiyonda olmuş..hep yoğurtlusunu bilirdim..

gerçekten lezzetli görünüyo..
ellerine sağlık..öpüyorum..görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

merhabalar çok güzel bi blog yapmışsınız benim de bir blogum var ama sizin ki kadar süper değil gerçekten sizin ki çok güzel olmuş çok güzel yemekler var benim blogumu ziyaret edip bana da yorum yazarsanız sevinirim iyi günler

Adsız dedi ki...

ben blogumun ismini yazmayı unutmuşum lütfen sizin ki kadar güzel değil blogum ama nolur kısacık 1 yorum yazın benim blogum yemekyapankizlar.blogspot.com lütfen eğer yorum yazarsanız çok sevinirim

fatoş dedi ki...

ayşegül abla sen beni tanımak istiyosun ama aramızda bayağa yaş farkı var bu arada ben fatoş kuzenimle yaptık yemekyapankizlar.blogspot.com blogunu.benim blogumu da ziyaret ettiğin için teşekkürler.aslında bloga resmimi koyacaktım ama maalesef daha sonra belki de hiç koymam.

fatoş dedi ki...

blogumu ara sıra ziyaret edersen beni mutlu edersin ayşegül abla biliyosun artık blog adresimi bu arada blogunda çok değişik tarifler var tebrik ederim nerden buluyosun bu kadar değişik tarifleri?

fatoş dedi ki...

ayşegül abla blogun çok düzenli.sen nasıl bu kadar çok yorum alıyosun gerçekten bana göre zoru başarmışsın.benim blogda sadece 2 tane falan yorum var.bu arada ben pastayı çok severim keşke kuzenimle eski günlerde olduğu gibi yine pasta yapsak ama maalesef zamanımız olmuyor.hadi sana blogda kolaylıklar dilerim

fatoş dedi ki...

ayşegül abla sen beni tanımak istiyorsun ama ben bayağa küçüğüm senden küçük ziyaretçinim ben.bu arada burcun kova galiba benim de kova.senle aynı gün mü doğduk yoksa.küçük olduğum için kendim için bişey diyemem.sana sadece şunları diyebilirim;hobilerim müzik dinlemek, kitap okumak.hele şu an suç ve ceza kitabını okuyorum çok güzel.korku filmi gibi biraz okuduysan bilirsin.

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Ayşegülcümmm harika görünüyor, bencede ekmek demek yanlış olur, sağlıklı bir pizza olmuş bu, ellerine sağlık....bu arada yukarıdaki ayşegül resmine bayıldım, küçüklüğüm aklıma geldi, öpüyorum canımcım...