istatistik

24 Mart 2008 Pazartesi

hamur kızartması

Merhabalar :)
Yaklaşık 1 haftadır internete giremiyorum sanıyorum bu haftasonu halledicez ve ben tekrar bloguma ve aranıza geri dönücemmm :)
Sağlıcakla kalın.. Yorum yazan, merak edip soran herkese çook teşekkür ediyorum..


Kahvaltıda, öğle sonrası çaylarında, temizlik yapıp miden kazınmaya başlayınca demli bir çayın yanında, böyle pofidik pofidik hamur kızartması peynir, zeytin, domatesle ne güzel gider..
Fırından hazır hamur alıpta yapılabilir ya da evde mayalı ele yapışacak kadar yumuşak bir hamur yoğurulabilir.
Ben ekmek makinesinde 1 ölçü maya, 1 ölçü tuz, 1 bardak un, 1 bardak su koyarak yoğurtturuyorum kabardıktan sonra koparıp ortasına iki işaret parmağımı sokarak böyle bir delik açıp yuvarlıyorum böyle donut gibi oluyor :)

25 yorum:

Emel'in Mutfağı dedi ki...

aysegul hamur kızartmaya bir adanalı olarak bayılırım, ah bu kadar sevmesem incecik kadın olurum ama ne yapsam damagima soz geciremiyorum, ellerine saglik, sevgilerimle, emel-)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık sevgili Ayşegül, hiç tatmadım bu hamurdan.. Merak ettim doğrusu.. Bu arada dediğin gibi domates peynirle süper olur heralde.. Afiyet olsun :)

Fulya dedi ki...

Ellerine sağlık.Bende netimde sorun olduğu için pek giremiyorum.İnşallah bende sorunu halledince temelli aranızdayım.

zerrin - misss dedi ki...

Ayşegülüm, hadi gel artık.. :) hallolsun sorunlar...

hamur kızartmasının ortasını delmek nefis bir fikir.

ellerine sağlık canım

sevgiler.

www.misssgibi.com

Nilgün dedi ki...

Aysegülcüm ellerine saglik canim..Pufidik pufidik olmuslar ne güzel.
Yakinda Net sorununda hal olur insallah



SEVGILER

pelincelezzetler dedi ki...

Vallahi çok güzeller,ben çayı pek sevmiyorum,yanında şöyle koca bir bardak taze sıkılmış portakal suyu olucak, birde dedikodu:)) tamamdır..
Ellerine sağlık..
Özlemişim tariflerini..

Öpüyorum..

Ayse Pamuk dedi ki...

bende istiyorummmm ellerine sağlık ve geçmiş olsun

sofraozlemi dedi ki...

canım ellerine sağlık..bu aralar pek yememeğe çalışıyorum ama bu güzellikleri görünce dayanamıyorum..nefis olmuş..

umarım netiniz bir an önce gelir..

sevgilerimle..

Tuğba dedi ki...

Ayşegülcüm,
umarım hemen dönersin aramıza.Güzel anlatımın ve hoş tariflerini bekliyorum ben:)
hamur kızartması peynir,zeytin,domates harika oluyor gerçekten.Ellerine sağlık canım.

meleginmarifetleri dedi ki...

Ayşecim ohhh süper valkla ellerine sağlık
Sevgiler canım bayy........

emineninemekleri dedi ki...

Aysegülüm, canim ben bayilirim hamur kizartmasina....ay canim cekti inan simdi...... ah bide kilocuklardan aldirmasa...........

Ellerine saglik canim benim

Kocaman öpüyorummmmmmmm
Emos

Melek* dedi ki...

ben çok severim hamur kızartmasını ellerine sağlık

pastamaxi dedi ki...

ya şimdi burada gördüm de hatırladım eskiden ne çok yapardık valla o kadar yeni tarilerin arasında unutulmuş de gitmiş...tam da rejimin ortasında hatırlanacak bişeydi :)))neyse parmağıma ip bağlıyayım da rejim bitince unutmadan yaparım :)))ellerine sağlık ayrıca sağol hatırlattığın için :(((

sevgiler

OZAY dedi ki...

Ellerine sağlık hakıkatten olsada yesek.Bu ınternette bu aralar bırseyler var benımkıde gıdıp gıdıp gelıyo.Guzel bır hafta sonu dılıyorum..

fatoşşşşşşşşşşşş dedi ki...

nasılsın ayşegül abla iyisindir inşallah merak ettik ewt ne zamandır girmiyodun senin blogunda da ilk yorumu kapmak çok zor bi baktım yeni bi tarif vermişsin bu arada çok güzel duruyo kimse yazmadıysa ilk yorumu kapıyım dedim ama baktım ki tam 14 tane yorum yazılmış daha da çok tanınıyosun heralde bizim siteye gelsene yorumsuz kaldı bu aralar fazla yorum yazılmıyo şimdiden yazacağın yorumlar için teşekkürler sevgiler.. sana blogda kolaylıklar dilerim bayyyyyyyyyyy...

mucizembenibul blogcu veya blogspot Canan dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE DAVETLİSİNİZ

ETKİNLİĞE KATILACAKSANIZ
*TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA TARİFİM HAZIR DİYE BANA MESAJ ATMAYI
*BAŞLIĞINIZA PDÇ 20 YAZMAYI
*TARİFE BAŞLAMADAN EVSAHİBİ HTTP://MUCİZEMBENİBUL.BLOGCU

DİYE KURAL FEREĞİ YAZMAYI UNUTMAYINIZ

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

----------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

ayşegülmutfakta dedi ki...

ah canlarım yaa nede çok bekleyenim var valla çok sevindim :))
hepinizi ayrı ayrı öpüyorum kızlar özledim cidden inşallah yakındır gelmem :(

fatoş ile esoş dedi ki...

ayşegül abla senin nette ne oldu ?hamur kızartmasını severim bu arada annem önceden ekmek yaparken banada kızartırdı ama artık annem ekmek yapmıyo marketten alıyoss.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Ayşegülcüm
Geçen hafta yoğunluğumdan hiç uğrayamadım sayfana,
Geçmiş olsun canım,inş.en kısa zamanda bekliyorum gelmeni

Bu arada hamur kızartmasıda nefis görünüyor.
Ellerine sağlık

mutlu haftalar
sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Arkadaşım artık benim bir blogum yok.Yani antep lezzetleri blogspot ne olduğu belirsiz kimseler tarafından ele gerçirildi.Ne anlayacaklar benim blogumdan bilmiyorum.Aylardır uğraştım emek verdim,süsledim.Arkadaşlıklar kurdum.Ama bitti.Emek verdiğim blogumda,mail adresimede giremiyorum.Zaten bir aydır netle sorunlar yaşıyorum.Artık bir blog açmayı düşünmüyorum.Ama sizleri ziyarete gelirim.Sizleri çok öpüyorum. Fulya

Limonlu Kek dedi ki...

Hamur kızartmasını çok severim Ayşegülcüm, hatta daha da kolayı ekmek hamurunda da yapıyorum bazen,ellerine sağlık. Bir an önce sorun halledilir umarım

nihal dedi ki...

Hamur kızartmasını görünce şuurumu kaybederim ve kaç tane yediğimi hatırlamam =)Ellerine sağlık
lezzetavcisi

antepası dedi ki...

Arkadaşım yeni blog adresim http://antepasi.blogspot.com/dur.Diğer adresim kayıtlı ise silip bu adresi girersen memnun olurum.Eski adresime girip hırsızlara prim yaptırmayım.Yeni bolgumla artık sizlerin arasındayım. FULYA

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcım, hala gelmemişsin sayfana , ayol ne bitmez sorundu bu :)) Hadi artık çabucak hallette güzel bir tarif koy sayfana :)))
Hamur kızartması harika olmuş, çok severim çayın yanında..Ellerine sağlık canımcım, Sevgiler...

ayşegülmutfakta dedi ki...

ben geeelldiiimmm bugün bir arkadaşımın oğlunun çok önemli bir ameliyatı var o yüzden akşama kadar yokum ama sonra buradayım bakıcam tek tek öpüyorum herkesi