istatistik

22 Şubat 2008 Cuma

Çıtır pastası :)



Alttaki güzeller güzelinin elinden çıktığı için bu pastaya çıtır pastası demeyi uygun gördüm :)



Tanıştırayım Aynur.. Benim kızkardeşim.. Lise 2. sınıf öğrencisi.
Ben blogumla uğraşmaya başladığımdan beri sıkı takipçilerimden, şunu yapalım, abla bunu deneyelim tarzı heyecanlı müdahaleleriyle ve bir çok tarifte yardımcı kadın oyuncu ve de foto şipşak olarak bloguma emeği ve desteği sonsuzdur.
Geçen gün kar yüzünden okullar 2 gün tatil olduğunda (aman ne üzüldü ne üzüldü :) ) Aynur bize 5 çayı için pasta yapmaya karar verdi.
Tabi bu ailede biraz şaşkınlığa yol açtı açmasına ama ben her zaman genlerden gelen "annemin kızıyım" dürtüsünün er geç kendini göstereceğini biliyordum. ;) Evet pasta 5 çayına yetişti ve de en az onun kadar tatlıydı. Yaparkende adım adım fotoğraflattı :) Aynuş'um ellerine sağlık!

işte malzemeler :)

1 adet pasta taban
1 pk. vanilyalı puding
1 kase böğürtlen (bizimkiler yazın köyden toplayıp buzluğa attığımız böğürtlenlerdi)
1 pk. crem ole

valla yapılışını yazayımmı? yoksa fotolardan tahmin edebilirmisiniz? :) hadi yazıyorum!..

vanilyalı puding inizi üstündeki tarife göre sütle pişirin. Soğumaya bırakın. Pasta kekinizin iki parçasınıda şekerli sütle ıslatın. Soğuyan pudinginizi kekin arasına sürün. Üstüne böğürtlenlerinizi serpiştirin. Diğer keki dikkatlice üstüne yerleştirin. Crem ole nizi üstündeki tarife göre çırpıp pastanızın üst süslemesini yapın. Çırpıntılı deniz modeli :) Sonra buzdolabında 1-2 saat dinlenmeye bırakın ve Afiyet olsuunnn. Aynur'uma bir alkış kopsunn. Haketti ama!










22 yorum:

Kevser dedi ki...

Selam canim,
söyle bir tahminde bulunayim: Pasta kendisini yapan kisinin de cok citir oldugundan dolayi mi citir pasta diye adlandirildi? Aynur'un ellerine saglik, valla kusursuz bir sekilde nefis bir pasta olmus, icinde benim sevdigim hersey var, tebrikler Aynur'cum.

Selamlar ve öptüm..

ayşegülmutfakta dedi ki...

:) evet kevsercim :) teşekkürler, sevgiler..

semra mutfakta dedi ki...

ayşegül'cüm güzel yorumun için teşekkürler.bu sayede tanışmış olduk.herzaman görüşmek dileğimle.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Ayşegül merhaba
Pasta gerçekten 5 çayına layık olmuş. Kardeşinin ellerine sağlık. Sevgiler

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam insanın kızkardeşi olması ne güzel....pastalarda yapar böreklerde acar dimi:)))aynurun eline saglık..pastanın ismide çooook güzel..size afiyet bal olsun:)sevgiler.

ezgi uğurlu dedi ki...

aysegülcüm pasta süper görünüyor.tam çıtır pastası olmuş gerçektende.aynurun ellerine saglık.sevgiler

zerrin - misss dedi ki...

canım ayşegül,

aynurun ellerineee sağlık.. Enfesss görünüyor... :) ismide pek şık durmuş :)

öpüyorum.. sıcacık sevgilerimi gönderiyorum.

www.misssgibi.com

sarımutfak dedi ki...

aynura kocamaaaaaaan alkış
pasta harika ellerine sağlık
iyi haftasonları cnm
sevgilerimle

pelincelezzetler dedi ki...

Aynur zaten çok güzelsin bu fotoğrafta daha da güzel gözüküyorsun...Adü önce çıtırıma maşallah dedikten sonra,pasta için yorumlarıma geçeyim:))
Pasta'da çok güzel olmuş,böğürtlene bayılırım...

Ellerine sağlık..

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

canımmm yorumu alt tarafa yazmışım yanlışlıla hastayım ya olur böyle şeyler:)

ayşegülmutfakta dedi ki...

ay ayy okuldan çıkar birazdan girip okuyacak mesajlara bayılacak. :)
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim..

ben bir problem yaşıyorum arkadaşlar. siz yorum yazabildiğinize göre pastayı rahat görüntüleyebiliyorsunuz sanırım ama ben kendi bloguma giriş yaptığımda eski tarifi görüyorum bir anlam veremedim nasıl çözülcek bu durum???

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Ayşegül pastanız da çıtırınız da pek güzelmiş.Kardeşinin ellerine sağlık.sevgiler.....

nino dedi ki...

ikinizede tebrikler canim harika bis iscirkarmisiniz

Ilker Erdem dedi ki...

Selam canim pastanin goruntusu super olmus. Eminim tadi da oyledir ellerinize saglik. Sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

İkinizinde ellerine sağlık böğürtlen li nefis olmuştur eminim sevgiler

Tuğba dedi ki...

Ellerin sağlık Fundacım,
kurabiyelerin böyle çatlak olmalarına bayılıyorum,ağızda dağılan süper kurabiyeler olduğu kesin.
sevgiler..

kizilciksurubu dedi ki...

Cok harika bir pasta olmus,senin ve kizkardesinin ellerine saglik.Sevgiler.

serap dedi ki...

öhöö öhöö.. neler görüyorum neler... aynurcum acaba okullar hep tatil olsada, bizde size gelsekte sende bize pasta yapsandaa ... nasıl olur acabaa... ellerine sağlık canım harika görünüyorr..

Nilgün dedi ki...

Marifetli Abla kardese ellerinize saglik diyorum..
Ne güzel bir sunum bu böyle..

SEVGILER

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Günaydııı
canım biz diyet etkinliği yapmaya karar verdik,seninde katılımlarını merakla bekliyorum
ayrıntılara sayfamdan ulaşabilirsin.


sevgiyle kal

kalbegidenyol dedi ki...

canım hemen iade-i ziyarete geleyim dedim..harika bir pastayla karşılaştıım aynurun ellerine sağlık...kar tatillerini beklemesin bence böyle çıtır pastalar hazırlamak için :))

sevgiler
gözde

Tuğba dedi ki...

Ayşegülcüm,
nasıl becerdim bilmiyorum ama bebekle birlikte bu kadar yorum yazılabiliyor demek ki:))
Yanlışlık için kusura bakma canım.
Kardeşine 41 kere maaşallah hem çok güzel hemde becerikli ablası gibi:)
sevgilerimle..