istatistik

20 Şubat 2008 Çarşamba

Etkinlik : Aşık eden tarifler.. nutellalı üçgenler



Eğer beceripte katlılabilirsem bu benim ilk etkinliğim olacak! Etkinliğin sahibi Kuş'un Mutfağına çok teşekkürler ediyorum..
Böyle bir tarif var mı?.. Bilemiyorum.. varsa da bugüne kadar bizim haberimiz olmadı :)
Bu yaptığım eşimle benim şöyle bişey yapsak!.. içine de şunu koysak, üstüne de bunu serpsek diyerek zaman içinde geliştirdiğimiz (geliştirilecek neyi varsa :) artık) adım adım ortaya çıkan, uyduruk ama güzel bir tatlıdır.
Bakmayın siz uyduruk dediğime bizim için çok özeldir..
Eminim deneyince sizde seveceksiniz!

malzemeler:

  • 3 ad. yufka
  • 1 kavanoz nutella ya da süt allerjili bebekler için armut/elma/ayva pekmezi
  • pudra şekeri

Yapılışı basit ama sarması biraz zaman alıyor. yufkaları 3 parmak kalınlığında şeritler halinde kesin. İçlerine pekmezden ya da nutelladan 1 tatlı kaşığı koyarak içe doğru üçgen bohça şeklinde, bir o yana bir bu yana bükerek ( başka nasıl tarif edilir bilemiyorum :) ) yufkalarınızı sarın. Tatlıyı sıcak servis yapmak gerekiyor. Üçgenlerinizi sıvı yağda kızartıp üstlerine pudra şekeri serperek servis yapın. Afiyet olsun..

Pekmez olarak üzüm harici pekmezleri tavsiye ederim çünkü daha koyular ve daha iyi uyum sağlıyorlar. ;)

Tatlının sıcak servis yapılıyor olmasından dolayı yerken ağıza dikkat! diyorum çok sıcakken benim gibi homini gırtlak yaparsanız bayağı can yakıcı olabiliyor :)




16 yorum:

ezgi uğurlu dedi ki...

Aysegülcüm harikasın yaa.süper bir tarif olmuş.ellerinize saglık sevgiler

yeşim dedi ki...

of ya bunlar harika benide katladı kaça bilmem
ellerine sağlık
sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

bu tarifi cok sevdim
nefis olmus
ellerine saglik

nino dedi ki...

harika bisi bu super milfoylede enfes olur sevgiler

sofraozlemi dedi ki...

canım yufkadanda böylesine güzel bir lezzet yapıldığını yeni öğreniyorum..ah bu bloglar daha neler göreceğim ben:)
ellerine sağlık cnm aşık oldum bile..helede nutellalıysa:)
sevgiler.

Calimero Mutfakta dedi ki...

himm.. sanki yerken icinden sicak cikolata akacak gibi geliyor.. ellerine saglik.. ilk etkinligin hayirli ugurlu olsun :) sevgilerle

aNNePeRi dedi ki...

oyy oyyy oyyyy
Böyle ısırıyosun ağzına sıcak çikolata akıyo mmmm süper yaa :) Hayali mahvetti beni yenmezki bunlar :D
Ellerine sağlık

Kevser dedi ki...

Aysegül'cüm,
dogaclama olmus ama cok iyi olmus, hele ki son hali cok güzel, senin de ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve öptüm..

ayşegülmutfakta dedi ki...

beğenilmesine gerçekten çok sevindimm :) teşekkür ederim

SOFRAM dedi ki...

Canım, bu tatlı gerçekten çok güzel olmuş,öyle de güzel anlatmışsın ki tadını bile hayal edebildim, o sıcak çikolata lezzetini, çocuklar kesin çok seveceklerdir bu lezzeti, ellerine sağlık canım, sevgilerimle...

Hasret dedi ki...

Merhaba Aysegül,
ellerine saglik canim nefis görünüyor :) öpüldün byeee

LeYYa dedi ki...

aaa
bunu biliyorummm))bende geçende tahinli cevizli yufkayı aynen böyle sarmıştımm.doğaçlama olaraktan))ama ben fırınlamıştım.eminim çok hoş bir tat olmuştur.benim kurabiyelere gelince kursta kapışıldı valla.bende bi havalara girdim sormayın.haftayada zencefilli yada tarçınlısını şipariş etti arkadaşlar))ee beni düşünün artık))

Tuğba dedi ki...

Ellerinize sağlık canım,
eskiden ülkerin böyle içi çikolatalı,dışı milföy bir ürünü vardı o geldi aklıma.Eminim tadı çok güzeldir.
sevgiler..

pelincelezzetler dedi ki...

Ellerine sağlık Ayşegül.....Çok şık süslemişsin ayrıca.....

Öpüyorum..

hilal kaya dedi ki...

ımmm nutellaya bayılırım ve bu tarifte çok orjinal... ellerine sağlık canım, biraz yormuş seni ama şekiller ve sunum nefis... ellerin dert görmesin... sevgiler...
not; bu arada blogun ve tariflerinde harika, ellerine ve yüreğine sağlık...

elifin tarifleri dedi ki...

Bence süper olmuş.Görünütü zaten muhteşem,tadını hayal etmek de hiç zor değil :)) Ellerine sağlık...