istatistik

24 Şubat 2008 Pazar

Etkinlik ve Diyet Brownie


Etkinlik, Diyet Brownie ve 7aylık doğan sabırsız oğlum..





Diyet hemde brownie.. Bu tatlıya kim hayır diyebilirki Bulut hayır desin..


Etkinlik için davet aldığım gün ne yapabileceğimi düşündüm.
Elbetteki diyetle pek yıldızı barışmayan ben diyete girdiğimde aklımdan çıkmayan tek şeyi yapabilirim. Diyet bir tatlıyı... :)
Ve yaşasın blog kardeşliği diyorum bu tarifi sevgili Zinnur 'un blogunda gördüm ve bayıldım. Aslında arkadaşımız biraz mütevazi davranmış ve normal yağlı kekler kadar zengin bir tadı olmadığını belirtmiş ama ben denedim benim için gayet tatlı ve lezzetliydi. Etkinlik ve etkinlik sayesinde böyle leziz hafif bir tarife kavuştuğum için Sevgili Dilek ’e ( ve tabi Ayşe, Yaren ve Aynur'a)
tarif içinde sevgili Zinnur'a çok teşekkür ediyorum.





malzemeler :

1/2 bardak kakao
1 bardak un
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1/2 tatlı kaşığı tuz
28 g (2 yemek kasigi) yumuşak tereyağı
1 1/2 bardak toz şeker
2 yumurta akı
1/2 bardak şeker katkısız pişirilmiş elma püresi
1 pk. vanilya
1 pk. hindistan cevizi rendesi

2 tane yumuşak cins elmayı soyun. Küçük parçalar halinde doğrayıp kapaklı bir kapta yumuşayana kadar pişirin ve rondodan geçirip pürenizi hazırlayın. Fırınınızı 175C ye ısıtın. Orta boy bir kelepçeli kalıbı hafifçe yağlayın. Un, kakao ve kabartma tozunu büyükçe bir kaba eleyin. Başka bir kapta tereyağı ve şekeri birlikte çırpın. Yumurta aklarını, elma püresini ve vanilyayı ekleyip birlikte çırpın. Unlu karışımı elma püreli karışımın üzerine döküp yavaşça bir spatulayla karıştırın. Yağladığınız kalıba karışımı döküp üstünü düzleyin. 35-40 dk. ya da sertlesinceye kadar kontrollü şekilde pişirin. Orjinal tarifteki gibi benimkininde pişmesi biraz zaman aldı. (40-45 dk. kadar) Soğuduktan sonra üstüne hindistan cevizi rendesi serpiştirin ve kare kare kesip servis yapın. Afiyet olsun..


26 yorum:

yasaminkiyisindan dedi ki...

Selam..Etkinliğe yakışır bir pasta olmuş..Elinize sağlık..İyi geceler..

hilal kaya dedi ki...

süper olmuş canım, diyette en kötü şey tatlı yiyememekti, bu ilaç olmuş:)) ellerine sağlık...

Nilgün dedi ki...

Nefis kakaolu süper bi Diyet Tarifi..
Ellerine saglik canim

Bu ara oglusunda MASALLAH cok tatli..

SEVGILER

ezgi uğurlu dedi ki...

aysegülcüm ağzım sapur supur oldu.resmen bittim.enfes görünüyor.ellerine saglık canım sevgiler

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam.bu etkinligi ben çok sevindim:))çünkü diyetteyim.bu tarifler en çook bana yarayacak...harika bir diyet pastası...eline saglık arkadaşım...sevgiler..

Neşeli Sesler dedi ki...

Browni ve arka plandaki bıdık pek güzel görünüyor
Ellerine sağlık
Sevgilerimle...

yeşim dedi ki...

bu dünyada yalnız olmadığını bilmek ne kadar güzel birşey
mağazalarda sanki herkes small gibi kıyafetler nefis tatlılar e biz derken senin gibi hayırseverler yatişiyor imdada
ellerine sağlık
harika canım
sevgilerr

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

canımm maşallah bu ne hız böleee
harika görünüyor ellerine sağlık

rica ederim kendi adıma:)
hem zekiyiz,hem hamaratız ,hemde diyetteyiz:)))

mutlu pazarlar
oğluşunda pek tatlı maşallah.
Allah bağışlasınn

yesildomates dedi ki...

canım ne güzel olmuş Diyet Brownie ellerine sağlık..tam benlik..ilk fırsatta deneyeceğim..
böyle tariflere ihtiyacımız vardı...

öptüm..

oğluşunda pek tatlı maşallah...görüşürüz...

Aynur dedi ki...

ne demek biz tesekkür ederiz efenim:)

eline saglik

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Ilker Erdem dedi ki...

Boyle bir tarife ihtiyacimiz vardi canim ellerine saglik cok nefis gorunuyor. Ben boyle az kalorili seylere bayilirim. Sevgiler

Tuğba dedi ki...

Tek kelimeyle harika olmuş canım..
ellerine sağlık..
sevgiler..

meleginmarifetleri dedi ki...

Çok nefis bir browni olmuş ellerine sağlık ayşegül.
Demek seninle hemşehri çıktok kocadanda olsa fark etmez:) dimi şeker öptüm hoşçakal

sofraozlemi dedi ki...

fikrimi şeyedeyim:)ay çok hoşsun..
canım ya bunlar valla çok leziz olmuş..diette olsamda olmasamda harika gider kayfemle..ellerine sağlık cnm.
sevgilerimnle.

pelincelezzetler dedi ki...

Canım süper olmuş brownie ellerine sağlık......Bulut'u çok özledim çok...yerim onun o güzel bakışlarını...

yemegimle dedi ki...

Canim ellerine saglik nefis görünüyor oglunun dayanamadigi kadar var yani...

Güldenceninmutfagi dedi ki...

BROWNI HARIKA GÖRPÜNÜYOR,FAKAT BULUTUN SURETININ YANINDA BROWNI GÖLGEDE KALMIS CANIM:)))
ELLERINE SAGLIK.AFIYETLER OLSUN.
BULUTUNUDA COK ÖPÜYORUM,YANACIKLARINI ISIRASIM GELDI BURDAN:)

Güldenceninmutfagi dedi ki...

BROWNI HARIKA GÖRPÜNÜYOR,FAKAT BULUTUN SURETININ YANINDA BROWNI GÖLGEDE KALMIS CANIM:)))
ELLERINE SAGLIK.AFIYETLER OLSUN.
BULUTUNUDA COK ÖPÜYORUM,YANACIKLARINI ISIRASIM GELDI BURDAN:)

ayşegülmutfakta dedi ki...

arkadaşlar hepinize ayrı ayrı yorumlar için teşekkür ederim çok sağolun.. öpüyorum..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Uğradığınız için teşekkürler... Allah tüm hastalara şifa versin. Sizin oğlunuza da çok çok geçmiş olsun... Browni çok güzel olmuş. ellerinize sağlık. Sıcacık sevgiler...

Acemi Şef dedi ki...

Ayşegülcüm bu ne güzel tarif :) Ben rastlamamışım hiç. Kriz anı için kurtarıcı olmuş tam. Ellerine sağlık.
Bu rada çok tatlı bir kızkardeşin var sevgilerimi ilet ona olur mu?

Pastacı Kız dedi ki...

Merhaba harika bir tarif olmuş ellerinize emeğinize sağlık selamlar sevgiler.

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Burçdaşım selam, hem diyet hem browni bu yenmez yanında bile yatılır valla, ellerine sağlık...Sevgiler canım...

pastacirapunsel dedi ki...

Ayşegül'cüğüm,

Herşey bir kenara o uzanan minik el bir yana:))
Brownie'yi çok severim, ellerine sağlık, enfes görünüyor....

Minik sabırsız ele ve sana kocaman sevgiler...

ayşegülmutfakta dedi ki...

ayselcim amin canım
Esracım krizin tutarsa yaparsın hayatım.. Aynur da senin gibi güzel bir kadından iltifat aldığı için çok mutlu oldu :)
selam uğr böceğim :) ye ye vallahi süper bişey diyet deneme bin şahit lazım yani
Rapunselim o minik ellerden ne yazabiliyorum nede fotograf çekebiliyorum :) güzel olduğu kadarda hızlı o eller :)

Didem Gül,dido butik pasta dedi ki...

ayşegül senin browninde harika hemde diyet daha ne olsun eline sağlık