istatistik

25 Şubat 2012 Cumartesi

Karnıbahar Köftesi


Karnıbahar sevmeyen ya da hep aynı şekilde yemekten sıkılanlar için mükemmel bir tarif..


 malzemeler;
1 ad. karnıbahar
2 sap taze soğan (ben çok ince doğranmış bir sap pırasada ekledim)
1 tutam dereotu
100 gr.kaşar
1 su b.un
2 yumurta
tuz
karabiber



Karnıbaharı haşlayıp soğuk suya alın. İyice suyunu süzdükten birazda elle sıktıktan sonra patates eziciyle (yada robotta) püre haline getirin. Sonra içine yumurtaları kırın. İnce doğranmış taze soğanı, rende kaşarı, dereotunu, tuz ve karabiberi ilave edin. Alabildiği kadar un ile mücver kıvamına getirin. Temel prensipler  kabak mücverde olduğu gibi. Suyunu iyice süzdürüp aldığı kadar un ekliyorsunuz. Kaşık kaşık kızgın yağa dökerek alt üst iyice kızartıp sıcak servis yapın.

6 yorum:

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

seninde dediğin gibi karnabahar sevmeyen yani çocuklar için güzel bir tarif ellerinize sağlık

sarımutfak-hande dedi ki...

çok severim sık sık da pişer bizim evde
ellerine sağlık çok güzeller canım

Endüstriyel Mutfak dedi ki...

Çok güzel bir şey ortaya çıkmış, ellerinize sağlık, başarınızın devamanı dilerim...

herşey tadında dedi ki...

vay be nefis görünüyor adsız olsa şinitzel derdim

Fatma Karataş dedi ki...

çok lezzetli görünüyolar meraba ayşegül abla ben yemekyapankizlar.blogspottan fatoş oraya artık pek bakamıyoruz şmdi fotoğraf üzerine bi blog açtım ziyaret edersen sevinirim http://ktphotohunter.blogspot.com/
görüşmek üzere kendine iyi bak :)

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Öncelikle söylemeliyimki blog başlığındaki ayşegül beni çocukluğuma götürdü. :) Karbahar köfteside enfes görünüyor elinize sağlık
görüşmek üzere
sevgiler