istatistik

25 Şubat 2012 Cumartesi

Çikolata Fondü


Kahve Dünyasında satılan fondü setlerinden bende bir tane aldım. Setin içinde 150 gr çikolata, fondü tabağı, fondü çatalı ve mumu var.   Ben sevdiğim için ekstradan 150 gr. da beyaz küvertür çikolata aldım. 














yapılışı;  Çikolataları rendeleyip benmari usulü eritin. Ben bir sürü çikolata kaplı bulaşıkla uğraşmamak için direk fondü kabını kullandım. Yanlız çıkartırken dikkat edin! sıcak çikolata dolu bir kabı tutmaya çalıştığınızı  unutmayın..







Daha sonra sos kabının altına tea light  mumu yakın. Mum sayesinde, çikolata hep sıcak kalıyor ve bu da size uzun uzun sohbet edip, bir yandanda  meyveleri ve kekleri, aklınıza geldikçe sosa batırma imkanı sağlıyor.

 Fondü setinin fiyatı 20 TL

Fazla katı olduğunu düşünüyorsanız içine biraz süt katabilirsiniz. 
Şöyle bir ölçü vereyim; 1 su bardağı rendelenmiş çikolataya 
         1/2 su bardağı süt

1 yorum:

servis dedi ki...

Değerli blog yöneticisi sitenizden çok memnun kaldık. İce blue waters olarak başarılarınızın devamını dileriz.