istatistik

18 Eylül 2008 Perşembe

kadınbudu köfte





malzemeler :

500 gr. kıyma
1 küçük çay bardağı pirinç
1 büyük soğan
3 yumurta
1/2 su bardağı un
1 su bardağı sıvıyağ
k.biber, tuz


Bir kaşık yağda, ince kıyım soğanı ve kıymanın yarısını kavurup, soğumaya bırakın. Haşlanmış pirinç, kalan çiğ kıyma ve baharatını ekleyip iyice yoğurun. Bu harçtan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp köfteler yapın.
(Kadınbudu köftenin kendine has büyükçene, silindirik şeklini verin. ;)
2 yumurtayı çırpın köfteleri önce heryerini una, sonra yumurtaya bulayın ve kızartın. Afiyet olsun..



30 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

evvet kesinlikle kadınbudu köfte püreyle güzel gidiyor ve bana kadınbudu köfte her zaman kanaat'i hatırlatıyor orda yediğim köfteyi ve bana yaşattığı tatlı anıyı):

ellerine sağlık ve hayırlı olsun yeni evin..

semra mutfakta dedi ki...

cnm maşallah sana ramazanda taşınmak epeyce zor olmuştur.yeni evinde mutlu günler dilerim.öptüm.

Ayse Pamuk dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.Bu arada fotoların üstünde 2007 yazıyor:))

ayşegülmutfakta dedi ki...

zeynepçim çok teşekkürler kanaatte kadınbudu köftesini ne güzel yapar dimi :)
semracım çok teşekkürler
ayşecim fotograf makinamın ayarındandır hiç dikkatimi çekmemiş ama 2007in ocağında blogum bile yoktu köfteler bu haftanın menüsünden taze yani ;)

ayşegülmutfakta dedi ki...

son 3 tarifimin hepsinde 2007 ocak ayını gösteriyo daha yeni farkediyorum aaaa :/

dilek dedi ki...

kadınbudu köfte çok severim..
ellerine sağlık...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ayşegül'cüm yeni evinde güle güle, ağız tadıyla otur.. Köfte nefis olmuş, ellerine sağlık..

Limonlu Kek dedi ki...

Güle güle oturun yeni evinizde, Allah ağız tadınızı bozmasın. Yakında ben de ev taşıyacağım, acayip gözümde büyüyor, bakalım ne yapacağız. Sevgiler...

Halenze Özlem dedi ki...

kız bunlar ne bööle hem taşındın hem koştuıruyosun hem oruçlusun bide bloglamı uğraşıyosun eferim sana becerikli kadın :) ellerine sağlık ben üşeniyorum yapmaya ama cesaret geldi valla yapayım bede ama çnce diyetm bitsin. çok öptümm. evin hayırlı olsun ..

Melek* dedi ki...

walla kadın budu köften çok güzel gözüküyor. yeni evinde güle güle otur sevgilerimle

birdilimdus dedi ki...

Yeni evinde güle güle otur canım.

Sevgiler,
Evren

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ayşegül'cüm Kadir Gecen mübarek olsun, duaların kabul olsun..

Limonlu Kek dedi ki...

Mübarek Kadir Gecesi'nin hayırlara vesile olmasını dilerim. Sevgiler....

semra mutfakta dedi ki...

Hayırlı kandıller.Bu gece dualarınızın kabul,ibadetlerinizin makbul olmasını dilerim.

sofraozlemi dedi ki...

nefis gözüküyorlar canım ellerine sağlık..oğluşla birlikte bakıyoruz,anne bana bunda yap diyor:))


canım kadir gecen mübarek duaların kabul olsun.hayırlı kandiller dilerim canım..

Hasret dedi ki...

ellerine saglik canim, nefisss görnüyorlar...

sicacik sevgilerimle..

Asiye dedi ki...

Yeni evinizde güle güle oturun, miss gibi.

Ayşegül'ün tatlı rüyası... dedi ki...

sevgili ayşegül, kadın budu köfteyi ben de çok severim. eline sağlık, yemiş kadar oldum:) yeni evinizde güle güle oturun. şimdiden iyi bayramlar

gaye dedi ki...

Merhaba Ayşegül, yeni evinde güle güle, sağlıkla oturursun umarım..İyi bayramlar..sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

İyi bayramlar Ayşegül'cüm..

Aybike Ceylan dedi ki...

Bayramini kutluyor, daha nice saglikli ve guzel bayramlar diliyorum.

Sevgilerimi gonderiyorum.

pastacirapunsel dedi ki...

Ayşegül'cüğüm,

Tüm sevdiklerinle geçireceğin nice güzel, sağlıklı, neşe dolu bayramlara..

Sımsıcak sevgiler.....

elmaşekeri dedi ki...

şєкєя tα∂ıη∂α ηi¢є вαуяαмℓαяα....

Hasret dedi ki...

mutlu bayramlar canim ...

sicacik sevgilerimle...

Hasret dedi ki...

mutlu bayramlar canim ...

sicacik sevgilerimle...

pelin dedi ki...

Canım yeni evinizde güle güle oturun..Kadınbudu köfte nefis olmuş ellerine sağlık..
İyi Bayramlar dilemeden de olmaz:)

Öpüyorum...

Öznur dedi ki...

Yeni evinde güle güle otur inşallah.
Kadın budu köftelerin harika gözüküyorlar. Ellerine sağlık.

SOFRAM dedi ki...

Canım merhabalar, yeni evinizde sağlıkla huzurla oturursunuz inşallah, anneciğine yakın olması da çok güzel.
Canım köfteler de çok güzel görünüyorlar, en sevdiklerimizdendir, ellerine sağlık, öptüm güzelim, ayrıca geçmiş bayramın da kutlu olsun canım, sevgilerimle...

HADİYE dedi ki...

Merhaba Ayşegül,

Bu yıl ramazan sıcak günlere gelmesine rağmen benim içinde çok çabuk geçti.Rabbim gerçektende sabrını veriyor.Allah cc tekrarına erdirsin inşallah.
Yeni evinde güle güle otur.Uzunca bir süre insan aradığını bulamıyor yeni evde :)Kolay gelsin.
Kadın budu köfteyi bende severim ama hiç yapmadım.Tarifini denemek istiyorum ama pirinç miktarını yazmamışsın.Lütfen belirtirmisin.
Ellerine sağlık.

Sevgiler.

seden dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Çok beğendim.