istatistik

17 Şubat 2008 Pazar

güzel bir hafta sonu, közde biber ve patates

Güzel bir hafta sonu... közde biber ve patates..





İçiniz ısındımı ?




kuzinede kumpir olmaya çalışan papatesler...



rengarenk közlenmiş biberler...




dikilmeyi bekleyen sabırsız soğanlar...



Aynuş ve sevgi dolu emektar Paşamız...






Mangal yakılınca üstüne ne koyulacağını bilen ve rızıklarını almadan asla yanımızdan ayrılmayan akıllı ve sabırlı pisicikler...
ve İstanbula huzurla dönen biz..

Dışarısı buzz... lapa lapa kar yağıyor. Hem karı seyrediyorum, hem de bilgisayardaki 2007nin fotograf arşivinden, yaza göre soğuk, kışa göre ılık bir hafta sonu gezisinin fotolarına bakıyorum.. Çok eski bir aile dostumuzla yaptığımız hafta sonu kaçamağından hoş anılar, güzel fotolar.. Umarım bakan herkesinde benim kadar içi ısınmıştır :)

10 yorum:

yeşim dedi ki...

eee nerde türk kahnvesi
bu közde eksik kalmış
ama herşey bir harika
sevgiler

PINAR dedi ki...

çok güzel bir hafta sonu geçmiş
darısı başımıza...
banner resmi beni eski günlere götürdü, çok yakışmış sitenize.
Sevgilerimle...

ayşegülmutfakta dedi ki...

yeşim gerçekten eksik kaldı türk kahvesi biz çay yaptık pek kahveci değiliz aklımıza gelmedii..:)
pınar teşekkür ederim ziyaretin için canım

zerrin - misss dedi ki...

merhaba ayşegül,

bannerın beni çocukluğuma götürdü :))

bu sırada her bir fotoğrafta çok güzel.. hele o közdeki biberler öyle iştah açıcıki..

sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

pelincelezzetler dedi ki...

Adü vallahi bayıldım resimlere,kuzine ne güzel dimi..biberler harika.....
Aynur zaten her daim güzel....

sekergibi dedi ki...

ayyyyyyy.
bayılırım közde patatese,
soğanda harika olur denedinizmi bilmiyorum. bizde mangal yakıldığında salatası mutlaka yapılır.
kimyonlu, nar ekşili deneyin mutlaka.

ayşegülmutfakta dedi ki...

zerrin :) teşekkür ederim sıcacık ziyaretin için..
pelinim bende kuzine hastasıyım onda herşey çok güzel olur zaten hatta biz annanemin kuzinesinde kurabiye börek falanda yapardık enfes oluyor.
şekergibi :) canım evet soğanda denedik ve hatta ben mikrodalgada bile kabuklarıyla atıp pişiriyorum aynı köz gibi oluyor ;)

ilker'in mutfagi dedi ki...

aysegül cüm dısarda kar yagarken vallahi içim ısındı.çok yaşa canım.sevgiler.

ayşegülmutfakta dedi ki...

ilkercim öpüyorum senii

esoşşşş dedi ki...

sitenen bakıyodum bu fotoyu görünce karabükte yaptıklarım geldi.biz karabükte mahallenin kadınları ateş yakıp bişeyler yaptıktan sonra ateşin közünde patates közleyip yerdik o köz söneseye kadar,ne sarardı beee.özledimmmmmm KARABÜKÜgene of yaaa