istatistik

9 Şubat 2009 Pazartesi

süpriz doğum günüm



Hayatımdaki en büyük süpriz doğum gününü geçtiğimiz cumartesi yaşadım.
Çok şaşırdım, çok sevindim, çok büyük moral oldu bana,
aradan kaç gün geçmesine rağmen hala yüzüm resimdeki gibi :D
Elimde tuttuğum pasta, masadaki birçok meze arkadaşım Sebo'dan.
Şaşkınlığımdan çok fazla resim çekememişim
ama özellikle gözüme batan çok beğendiğim bir kaç mamayı ekliyorum,
tariflerini sebodan, resimleri benden..
Pastamı kendi gibi maviş yapmış. Bu benim ilk şeker hamurlu doğum günü pastam.
Ben bu şeker hamurunda fazla becerikli değilim ama en kısa zamanda denemek istiyorum.
Emeği geçen canım arkadaşlarıma çook teşekkürler... Sizi seviyorum.. :))






Minik tartoletler, çok lezizdi ve çok şık görünüyorlardı!



Bu da bulgur köftesi ( tarifi burda! ) daha önce diğer bloglardan görmüştüm ama ne yedim ne de yaptım kısmet doğum günümeymiş. Eline sağlık Sebo'cumm

18 yorum:

zehratrk dedi ki...

nice sağlıklı mutlu yıllara.inş hergün size yeni bir sürpriz getirir.sevgiler

hilalinmutfagi dedi ki...

Canim gecte olsa dogum gunun kutlu olsun nice saglikli mutlu yillara sevdiklerinle beraber...Sebonunda ellerine saglik...

pel!n dedi ki...

Adü canım doğum günün tekrar kutlu olsun...
Nice mutlu senelere..
Pastalar ,ikramlar şahane olmuş...Hazırlayanların ellerine sağlık..

Yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın...

kirazdünyası dedi ki...

doğum günün kutlu olsun canım
sevdiklerinle beraber nice mutlu seneler :)

nino dedi ki...

hayirli saglikli mutlu omurler canimmmmmmmm

Aybike Ceylan dedi ki...

Nice senelere Aysegul...

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ayşegül'cüm geçmiş doğumgünün kutlu olsun, ne güzel seni çok seven ve düşünen dostların var :) Yüzündeki gülücükler hiç eksik olmasın.. İyi ki doğdun!

mutfaktelaşı dedi ki...

insanın böyle dostlarının olması ne kadar güzel.nice yıllara


Etkinliğime buyurun
Gönderen :AYŞE
36. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
09 SUBAT 2009 - 23 SUBAT2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://mutfaktelasi.blogspot.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 36.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

HÜLYA dedi ki...

nice mutlu yıllara.. böyle güzel dostlarla geçireceğiniz mutlu sağlıklı ve hzuru dolu yıllar diliyorum...yüzünüzden gülücükler eksik olmasın

sebonunyemektarifleri dedi ki...

Canım benim tüm güzel sözlerin için çok çok teşekkür ederim. Sen çok daha güzellerine layıksın, nice nice doğum günlerine inşallah, öpüyorum bitanem

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

nice nice mutlu güzel yıllar diliyorum canım...insanın böyle dostlarının olması ne güzel..sevgiyle kal.....

Feyza Fidan dedi ki...

Nice mutlu senelere :)

birdilimdus dedi ki...

Biraz geç oldu ama mutlu yıllarr!!Her zaman istediklerini elde etmen dileğiylee...

Sevgiler,
Evren

Acemi Şef dedi ki...

Canım benim güzel yürekli arkadaşım. Demek doğumgününü pas geçmişim :( yoğunluğuma, kafamın karışıklığına biraz da tembelliğime ver emi? Nice yıllara diyorum ve o resimleri çok kıskandım diyorum :( Acaba ben Türkiye'ye dönünce bana da yapan olur mu dersin? :)

sevil dedi ki...

Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

sarımutfak dedi ki...

geçte olsa doğumgününü kutlarım ne güzel bir kutlama olmuş cnm
sevgiylekal

Tatlı anlar dedi ki...

adü iyi ki varsın canım yaaa...pastanda harika canım sana yakışır... öpüldün

angel dedi ki...

selam arkadaşım.doğum gununu bende kutlarım.daha nice senelere...