istatistik

13 Nisan 2008 Pazar

mangalda kanat :)


Hafta sonu hafifi yağışlı, hafiften serin fakat rüzgarsız, ama nefiss bir havada mangal yaptık! Tarif edilecek pek birşey yok ama çok keyifliydi paylaşmak istedim. Normalde sıcak ve bulutsuz havalarda mangal yapmak tercih sebebidir. Ama ben kendi adıma, bu hafta sonundan sonra bu kuralımı değiştiriyorum. Kesinlikle böylesi daha zevkli. Tavsiye olunur. ;)


Matketten yeterince kanat alınır :))


(Ne kadar alınacağı göreceli bir kavram, mesela biz adam başı 1'er kilo almışız.. vallahi bitti :/ )


Sonra 2 kase yoğurtla bir kapta biraz fesleğen, kırmızı toz biber, pul biber, karabiber,tuz az kekik karıştırıp içine kanatlar yatırılır.


Sonra mangal bir güzel tutuşturulur..



Kor haline gelince kanatlar üzerine atılır. Kanatların yanına, nar ekşili güzel bir salata yapılır, bir duble de rakı..

Afiyetle yenir, hazır havalar böyle puslu kapalı giderken mangal şiddetle tavsiye olunur.. :))

8 yorum:

sarımutfak dedi ki...

geldim geldim çağırırsında gelmezmiyim ellerine sağlık nefis olur böyle
öptüm cnm
iyi haftalar

Begüm dedi ki...

Mmmhh, nefis olmustur bu kanatlar. Ellerine saglik. Mangalda harika görünüyor :)

pelincelezzetler dedi ki...

Ayşegül ne iyi yapmışsınız beni biliyorsun zaten ben yorgancıyım:)) O yüzden soğuk ,serin ,puslu havalarda yapılan piknik benimde favorim.Birde yaz aylarında çekilen yol çilesinin de çok büyük etkisi var tabiiki :))

Ateş nefis,kanatlar nefis ellerinize sağlık...
Afiyet olsun..

zerrin - misss dedi ki...

offff off ..

yoğurt sosa pek ilginç geldi. Mutlaka deneyeceğim. Mangalda olsun herşey olsun :)

ayşegülüm öpüyorum.

sıcacık sevgiler.
http://www.misssgibi.com

busem dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK. ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR.DOSTLUKLARIN TÜKENMEDİĞİ, SEVGİLERİN ÖLMEDİĞİ, GÖZ YASLARININ AKMADIGI, GÜLÜCÜKLERİN BİTMEDİĞİ, EN GÜZEL GÜNLER SİZİNLE OLSUN HOŞÇAKAL.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ohhh gel keyfim gel :) Ne iyi yapmışsınız Ayşegül'cüm, afiyet şeker olsun..

antepası dedi ki...

bayılırım bizde yoğurtla terbiye yaparız.Mis olur mis.Çıtır çıtır olmuş.Elinize sağlık.

Pelin dedi ki...

Merhaba,
Mangal yapılacağı zaman ne pişirelim sorusuna cevabım her zaman kanat olur.Yoğurt sosuyla hiç denemedik.Eminim güzel olur.Sevgiler