istatistik

24 Ocak 2008 Perşembe

kaşarlı küp patates


Tam bir peynir canavarı olan oğlumun yeni gözdesi bu kaşarlı patatesler. Geçen haftadan beri şaşarlı patati :) istiyor..

malzemeler;
3 patates
100 gr kaşar
tuz, k.biber
2 yemek kaşığı zeytinyağ

Patatesleri soyup, minik küpler halinde doğrayın. Teflon tavaya sıvıyağı koyun, patatesleri atın. Kısık ateşte kapağı kapalı şekilde patatesleri pişirin. Ocağın altını kapatın üstüne rendelenmiş kaşar peynirini koyup, kapağı tekrar kapatın. Kahvaltılığınız hazır.. Afiyet şeker..

2 yorum:

pinar dedi ki...

inşallah benim oğlumunda ''anne bana bunu yap '' dıyecegı gunler cabuk gelır.nasıl ozenıyorun anlatamam.Allah bağıslasın mınık kuşunu sağlığı ve şansı bol olsun...

gül dedi ki...

ben bu şaşarlı patati yi çok sevdim,inş.benim oğlumda der diye geçirirken gördüm ki pınarda aynı şeyleri düşünüyor,ellerine sağlık aynı tarifi biraz daha büyük,yani yemeklik doğranmış patateslerle yapıyorum ben ama bu daha sevimli mi ne:)