istatistik

22 Şubat 2011 Salı

GECEKONDU BLOG

GECEKONDUSUN EVET DERME ÇATMA HIRSIZ ÖZENSİZ ORDAN BURDAN TOPLAMASIN!!
BLOG OLUŞTURMANIN ANLAMI NEDİR? NEDİR ALLAH AŞKINA...
BAŞKASININ EMEK VERDİĞİ KENDİ DÜNYASINI YANSITAN BİRŞEYİ O KİŞİYE ÖZEL RESİMLERLE, ONU ANLATAN CÜMLELERLE OLUŞTURULMUŞ BİR TARİFİ AYNEN ALIP KENDİ BLOGUNA KOYMAK NEDİR?
HANGİ MANTIKLA OLUŞTURULUR.. NEYE HİZMET EDER?? ANLAYAMIYORUM..
BİR İNSAN NİYE BUNUNLA VAKİT ÖLDÜRÜR ONU DA ANLAYAMIYORUM
KİM SANA AFERİN DİYECEK ? DESE NE OLACAK? KİM FARKEDECEK? FARKETSE ETSE BLOGGERLAR FARKEDER, SONRADA BÖYLE REZİL OLURSUN...

BUYRUN ADRESİ VERİYORUM; Bu tarif benden çaldığı.. BAKIN BAKALIM SİZİNDE EMEĞİNİZİ ÇALMIŞ MI?
BLOG YAPASIM KALMADI ARTIK!

3 yorum:

birdilimdus dedi ki...

Ayşegülcüğüm maalesef bazen böyle kişiler de çıkabiliyor, ama bence pes etmek yerine mücadele etmek gerekiyor!!!

Lezzete Dair dedi ki...

Böyle insanlar malesef dolu sadece bu değil ki bunun gibi onlarcası geçen daha bir kaç gün önce bende uğraştım bunun gibi bir hırsızla malesef benim bütün tariflerim yazılarım resimlerim noktası virgülüne kadar kopyalanmış.
çok sinirlendim ama onlar gibi emek hırsızlarına pabuç bırakıp gitmemde elimden geleni yaparım .
Spam bildir blog hakkında google.
Yasal yollarıda var uğraşmak istersen.
Ama her zaman böyle insanlar çıkıyor karşımıza işte.

Serap dedi ki...

Sinirlenmeye ve sitem etmeye haklısınız. Bu kadar çabuk pes etmeyin bence, biz pes edersek, meydan onlara kalır.... Sevgiler.