istatistik

13 Nisan 2008 Pazar

doğum günü kurabiyeleri


Uzun zamandır evden çalışma gibi bir düşüncem
vardı. Fakat bir türlü start veremiyordum.
Çünkü çok detaycı bir insanım ve birşeyleri hakkıyla yapıp içime sindirmedikten sonra hiç yapmamayı tercih ederim.
Ama bu hafta bana birşeyler oldu.
Kurabiye yaptım ve kurabiye satan bir dükkanın standına koydum, bazı yerlere mail attım.. yani start verdim.
Bu hızla hafta sonu için 2 yaşına basan
Naz hanımında :) doğum gününde arkadaşlarına verilmek üzere bu kurabiyeleri hazırladım.
Teslim edeceğim haftada, ailemden bir çok kötü haber aldım ve oğlum soğuk algınlığı geçirdi.
İki ayağım bir pabuçta nasıl olacak ? diye içim içimi yiyerek, royal icingle boyadığım portakallı kurabiyeler yaptım. ( Haa birde fotograf makinem bozuk bütün fotoları dv cameramla çektim o yüzden fotograf kalitesi için özür diliyorum. :(
****

Öncelikle kız ve erkek çocuklar için 2 ayrı grup kurabiye hazırladım. Hepsinde ortak olan ise aşağıdaki resimdeki doğum saati kurabiyeleri ve üstünde Naz yazan ayıcıklardı. (Naz ayıları çok seviyormuş çünkü :)) Bütün çocukların doğdukları saatleri gösteren ve isimlerinin yazılı olduğu kurabiyelerde tek fark renk ayrımıydı.


Tabiki çocuklar sadece,
üstünde yazan isimleriyle ilgilendiler :)
ama ben detaycılığımla doğum günü annesini biraz yordum ama allahtan Pınar hanımda benim kadar detaycıydı severek yaptı. Ne için olduğunu söylemedim zaten kurabiyeleri tamamen bana bıraktı.
Davetli çocukların doğum saatlerini öğrenmek için bayağı çaba sarfetti. :))
Saatleri kızlara yeşil-pembe
erkelere ise mavi-mor renklerde çalıştım.

****

Erkekler için ayrıca, futbol topu, araba ve konuşma baloncuğu..






Kızlara ise hello kitty kedisi ,çeşitli kalp ve kelebekler hazırladım.
2 tam gün kurabiye pişirdim boyadım,paketledim.
Bugün teslim ettim.
Doğum gününe Bulut'la bende davetliydim.
Benim oğlum erkenci olduğu için parti sırasında uyuyakaldı dolayısıyla bütün partiyi kaçırdı :)
Ama ben müthiş keyif aldım.
Çocuklarda en çok saatlere bayıldılar,
üstünde isimleri yazdığı için çok mutlu oldular :)







Mutluyum... İyi ki doğdun Naz.. ve ben teşekkür ederim.. :)



Geçen gün sevgili Zümrüt'ten mail aldım.
Sitesi yiyorum büyüyorum.com
benim blogumda favorilerim köşemde..
Merak etmiş kim bu Ayşegül?
Bu vesileyle tanıştık çok memnun oldum.
Ben Zümrüt'ün sessiz takipçilerindendim :)
Ama daha aktif olmam için beni cesaretlendirdi..
Artık arada bir yiyorumbüyüyorum içinde yazacağım
ve tarif ekleyeceğim.
İlk yazımı
nutellalı üçgenler tarifimle beraber yolladım..
Zümrüt'çüğüm sana da buradan tekrar teşekkür ediyorum.. :)

21 yorum:

zerrin - misss dedi ki...

ayşegülüm,

kurbişlerin hepsi birbirinden enfes olmuşlar.

doğum günü kızına mutlu mutlu seneler olsun.

Ayrıca çok geçmişler olsun.

Umarım siparişlerin bol olur..

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

diyalogyemekleri dedi ki...

bu kurabiyeler şahane görünüyor.ellerine sağlık.

Melek* dedi ki...

yine döktürmüşsün harika gerçekten ellerine sağlık

Ayse Pamuk dedi ki...

insallah bol bol sipariş alırsınnnnn kurabiyeler neffiss

yesildomates dedi ki...

canım seni tebrik ederim..çok sevindim adına ..bol siparişli günler dilerim..
oğlun adınada üzüldüm geçmiş olsun..
ellerine sağlık..kurabiyelerde harika olmuş..
görüşmek üzere...

Kevser dedi ki...

Canim,
bu güzelim kurabiyeleri yapmak gercekten sabir isi, benim o kadar sabrim yok maalesef ama haftaya benim en kücük yegenimin dogum günü var ve aklimda acaba diye sormaya basladim bile kendi kendime, bende yapsam mi diye??? Valla karar veremiyorum ama bakalim, seninkiler süper olmuslar o kesin bir kere, ellerine saglik canimcim.

Selamlar ve kocaman öptüm..

pelincelezzetler dedi ki...

Canım benim simdi gördüm ,çok mutlu oldum...Hepsi harika olmuş bu kurabiyelerin..
Bol sipariş diliyorum sana,darısı başıma diyorum:))
Çok öpüyorum..

Limonlu Kek dedi ki...

Ayşegülcüm daha nasıl aktif olacaksın, maaşallahın var birbirinden güzel ve farklı tariflerin var, hepsi de harika. Kurabiyeler de çokk güzel olmuşlar, tam çocuklara layık, sevgiler...

pelincelezzetler dedi ki...

Ayşegül şimdi daha detaylı okudum,atlamışım vallahi kafa yok ki bende:)
Diğer site içinde çok sevindim,yazıların çıkıcakmış..Kurabiyeleride ciddi ciddi yerlere vermişsin şimdi okurken anladım ve çok mutlu oldum..
Şimdi neden tekrar geldim dersen seni bir oyuna davet ettim haberin ola...
Öpüyorum..

OZAY dedi ki...

Bol sıpariş dıleklerıyle.Kurabıyeler harıka olmuş.Ellerıne sağlık.Sevgıler..

fatoşşşşşşşşşşş dedi ki...

merhaba ayşegül abla ilk yorumu kapıyım dedim ama olmadı benden önce tam 10 kişi yazmış bu arada pastalar çok hoş çok güzel hadi sana blogda kolaylıklar dilerim bay...

pastacirapunsel dedi ki...

Ayşegül'cüğümmm,

Ne kadar çok sevindim senin adına, bol siparişler gelsin umarım:)))

Yazıların da hayırlı olsun canikom,

Sımsıcak sevgiler...

birdilimdus dedi ki...

cANIM BENİM ÖNCELİKLE SENİ BU GİRİŞİMİN İÇİN CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM BİTANEM.
kURABİYELER ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR ELLERİNE SAĞLIK VE GERÇEKTEN DETAYLAR ÇOK ŞIK OLUYOR.

SANA BOL SİPARİŞLER DİLİYORUM.
SEVGİLER...

antepası dedi ki...

Çok güzel olmuş.Senin için çok sevindim.Kurabiyeler muhteşem.Eline sağlık.

Neşeli Sesler dedi ki...

Çok güzel olmuşlar canım ya
Ne güzel düşünmüşsün
Emek ve karşılık çok güzel bir ikili

ayşegülmutfakta dedi ki...

çok teşekkür ederim yorumlarınız çok sevindirdi beni :))) sağolun..

fatoş ile esoş dedi ki...

kurabiyeler çok güzel olmuş ellerine sağlık ayşegül abla.bulut çocuk bayramını kutlarımm.

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık canım,
çok güzel bir başlangıç yapmışsın.Hayırlı olsun.
sevgiler..

zumrut dedi ki...

Ayşegül'cüğüm kabul ettiğin için ben teşekkür ederim. Bu enfes kurabiyelerinin de çok ilgi çekeceğinden eminim çünkü pek güzeller. Seni ve Bulut'u öpüyorum çok.
Zümrüt

emineninemekleri dedi ki...

Aysegülcüm, canim kurabislerin süper görünüyor. Umarim hersey hayal ettigin gibi olur..............

Kocaman öpüyorummmmmmmmmm
Emos

esra dedi ki...

ellerinize sağlık doğum saati olayı çok ilginç olmuş. çok güzel bir fikir. evden çalışmaya başlamanıza çok sevindim. hem de tam da bu kurabiye işi için bir röportaj hazırlamışken. size yardımcı olur diye düşündüm biraz ilham biraz cesaret için:
http://evdeofis.com/index.php/2009/07/14/kurabiyelerimde-star-isigi-var-kurabiye-kralicesi-didem-akben/